Impresszum

Szolgáltató adatai

Cégnév: Simon Tivadar e.v.

Székhely: 6400 Kiskunhalas, Szilády Áron utca 47

Levelezési cím, panaszkezelés: 6400 Kiskunhalas, Szilády Áron utca 47

E-mail: hafmin.info@gmail.com

Telefonszám: 06703471251

Weboldal: https://frissotthon.hu/

Nyilvántartásba vevő hatóság: Kiskunhalasi Önkormányzat

Nyilvántartási szám: 59443607

Adószám: 90283014-2-23

Képviselő: Simon Tivadar e.v.

Tárhelyszolgáltató adatai

Név: Supabase Inc.

Székhely: 2261 Market Street #4458, San Francisco, CA 94114, USA

Elérhetőség: https://supabase.com

Weboldal: https://supabase.com

Adatvédelmi tájékoztató

Általános rendelkezések

A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 Rendelete (a továbbiakban: „GDPR”) 12. és 13. cikke, valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (továbbiakban: „Infotv.”) 20. § (1) és (2) bekezdése előírja, hogy az adatkezelő megfelelő intézkedéseket hoz annak érdekében, hogy az érintett részére a személyes adatok kezelésére vonatkozó, minden egyes tájékoztatást tömör, átlátható, érthető és könnyen hozzáférhető formában, világosan és közérthetően megfogalmazva nyújtsa, továbbá hogy az Adatkezelő elősegíti az érintett jogainak a gyakorlását. A jelen tájékoztatóval e jogszabályi kötelezettségünknek teszünk eleget. A jelen tájékoztató megalkotása során figyelembe vett jogszabályok: GDPR; Infotv.; a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”); a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény („Sztv.”); az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény; a személy- és vagyonvédelmi, valamint a magánnyomozói tevékenység szabályairól szóló 2005. évi CXXXIII. törvény („Szvtv.”); a büntetőeljárásról szóló 1998. évi XIX. törvény („Be.”) a büntetőeljárásról szóló 2017. évi XC. törvény („Új Be.”) a szabálysértésekről, a szabálysértési eljárásról és a szabálysértési nyilvántartási rendszerről szóló 2012. évi II. törvény („Szbtv.”) a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény; az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;

Az adatkezelés célja és jogalapja

Árajánlatkérés feldolgozása: Az Ön által önkéntesen megadott adatok felhasználásával válaszolunk megkeresésére, és elküldjük a kért árajánlatot. Az adatokat nem tároljuk, kizárólag e-mail formájában továbbítjuk az adatkezelőkhöz. Jogalap: az adatkezelő jogos érdeke (GDPR 6. cikk (1) f), amely az érdeklődők kérdéseinek megválaszolásához, és az üzleti kommunikáció fenntartásához fűződik. Felhasználói fiók létrehozása és kezelése: Az ügyfelek számára belépési lehetőséget biztosítunk a weboldal zárt felületére, ahol a szolgáltatásokhoz kapcsolódó tartalmak elérhetők. Jogalap: a szerződés teljesítése (GDPR 6. cikk (1) b), mivel a fiók létrehozása a megrendelt szolgáltatás igénybevételéhez szükséges. Számlázás és adminisztráció: A megrendelések pénzügyi teljesítéséhez kapcsolódó adminisztratív kötelezettségek teljesítése, különös tekintettel a számlázásra és könyvelésre. Jogalap: jogi kötelezettség teljesítése (GDPR 6. cikk (1) c), különösen a számviteli és adózási szabályok alapján. Kapcsolattartás az ügyfelekkel: Technikai jellegű vagy szolgáltatással kapcsolatos információk megosztása, problémamegoldás, tájékoztatás. Jogalap: jogos érdek (GDPR 6. cikk (1) f), amely az ügyfél-elégedettség fenntartásához és a szolgáltatás minőségének biztosításához fűződik. Weboldal működésének biztosítása, statisztika, analitika: A weboldal technikai működésének biztosítása, felhasználói élmény javítása, valamint látogatottsági statisztikák elemzése (pl. Google Analytics használatával). Jogalap: az Ön hozzájárulása (GDPR 6. cikk (1) a). A nem alapműködéshez szükséges sütik csak az Ön előzetes hozzájárulása esetén kerülnek használatba. Hírlevél küldése: Az Ön által megadott e-mail cím felhasználásával tájékoztatjuk Önt a legfrissebb hírekről, akciókról, újdonságokról vagy egyéb marketing célú információkról. A hírlevél feliratkozás lehetősége az ügyfélfiók létrehozása során is elérhető, de külön is feliratkozhat. Jogalap: az Ön hozzájárulása (GDPR 6. cikk (1) a), mivel a hírlevél küldéséhez az érintett előzetes, önkéntes hozzájárulása szükséges.

Kezelt személyes adatok

Az alábbiakban részletesen ismertetjük, hogy milyen személyes adatokat kezelünk az egyes adatkezelési célokhoz kapcsolódóan, és mennyi ideig őrizzük meg azokat. Árajánlatkérés során megadott adatok

Az probléma jelentése űrlap kitöltése során az érintett önkéntesen adja meg az alábbi adatokat:

E-mail cím

Az vásárlás során az érintett adja meg az alábbi adatokat:

E-mail cím

Telefonszám

Lakcím

Vásárló neve

Számlázási adatok

Az hírlevél során az érintett adja meg az alábbi adatokat vagy vásárlás során elfogadja a hírlevél küldését:

E-mail cím

Megőrzési idő: Az aktív ügyfélkapcsolat fennállása alatt, majd a kapcsolat megszűnését követően legfeljebb 5 évig (jogos érdek alapján). A számviteli dokumentumokhoz kapcsolódó adatok 5 évig (jogi kötelezettség alapján).

A hírlevélre feliratkozó személyek kizárólag az e-mail címüket adják meg az elektronikus hírlevelek fogadása céljából.

Megőrzési idő: A hozzájárulás visszavonásáig (leiratkozás esetén az adat törlésre kerül)

Adatkezelő megnevezése

Adatkezelő neve: Simon Tivadar e.v.

Nyilvántartási szám:: 59443607

Adószám: 90283014-2-23

Székhely: 6400 Kiskunhalas, Szilády Áron utca 47.

Az adatok továbbítása, megosztása

A weboldalon tárolt adatokat külső szolgáltatók is kezelhetik az Ön adatainak megfelelő módon történő feldolgozása érdekében. Az adatfeldolgozók közé tartozik:

Tárhelyszolgáltató

Szerver szolgáltató: Vercel Inc.

Székhely: 440 N Barranca Ave #4133, Covina, CA 91723, USA

Weboldal: https://vercel.com

Elérhetőség: privacy@vercel.com

Számlázási szolgáltató:

Név: Billingo Technologies Zrt.

Székhely: 1133 Budapest, Árbóc utca 6. III. emelet

Cégjegyzékszám: 01-10-140802

Adószám: 27926309-2-41

Weboldal: https://www.billingo.hu

Analitikai szolgáltató: A Google Analytics segítségével látogatói adatokat és weboldal teljesítményt mérünk, hogy javíthassuk az oldal használhatóságát és felhasználói élményt.

Érintettek jogai

Az érintettek jogosultak a következőkre:

A GDPR 15.22. cikkek biztosítják az érintettek jogait a személyes adataik kezelésével kapcsolatban. Az alábbiakban részletezzük ezeket a jogokat:

Tájékozódáshoz való jog (GDPR 15. cikk):

Az érintett személyeknek joguk van tájékozódni arról, hogy a személyes adataikat hogyan kezelik, milyen adatokat kezelnek, és hogy az adatkezelő milyen célból kezeli azokat.

Hozzáférési jog (GDPR 15. cikk):

Az érintett személy kérheti, hogy betekintést nyerjen az általa kezelt személyes adatokba. Az adatkezelőnek biztosítania kell a hozzáférést az adatokhoz, és tájékoztatnia kell az adatkezelés körülményeiről.

Helyesbítéshez való jog (GDPR 16. cikk):

Az érintett személy kérheti a hibás személyes adatok helyesbítését, és azt is, hogy a hiányos adatokat kiegészítsék.

Törléshez való jog (GDPR 17. cikk):

Az érintett kérheti a személyes adatainak törlését, ha: az adatok már nem szükségesek a gyűjtött célhoz, az adatkezelés jogellenes, az érintett visszavonja a hozzájárulását, és más jogalapok nincsenek, az adatkezelést jogellenes tevékenység alapozza meg.

Adatkezelés korlátozásához való jog (GDPR 18. cikk):

Az érintett kérheti az adatkezelés korlátozását bizonyos esetekben, például: ha vitatja az adatok pontosságát, a jogellenes adatkezelés helyett, ha már nincs szükség az adatokra, de azokat jogi igények érvényesítéséhez használni akarja.

Adathordozhatósághoz való jog (GDPR 20. cikk):

Az érintett kérheti, hogy a személyes adatait olyan formátumban adja át neki az adatkezelő, amely lehetővé teszi azok más adatkezelőhöz történő továbbítását.

Tiltakozáshoz való jog (GDPR 21. cikk):

Az érintett személy tiltakozhat az adatkezelés ellen, ha az adatkezelés jogos érdeken alapul, vagy ha közvetlen üzletszerzés céljából történik. Ilyenkor az adatkezelő köteles megszüntetni az adatkezelést, kivéve ha kényszerítő erejű jogos indokokkal rendelkezik.

Automatizált döntéshozatal elleni jog (GDPR 22. cikk):

Az érintett jogot formálhat arra, hogy ne alávesse magát olyan döntésnek, amely kizárólag automatizált adatkezelésen alapul, és amely jogi hatással bír rá.

Panasz benyújtása

Ha Ön úgy véli, hogy a jogait megsértették, az Adatkezelő azt javasolja, hogy kezdeményezzen egyeztetést az Adatkezelővel közvetlen kapcsolatfelvétel útján. Ha az ilyen egyeztetés nem vezet eredményre, vagy ha az Ön nem kíván részt venni ilyen tevékenységben, a bírósághoz vagy a NAIH-hoz fordulhat. Bírósági eljárás kezdeményezése esetén dönthet úgy, hogy az eljárást a lakcíme vagy lakóhelye szerint illetékes bíróság előtt indítja meg.

A jelen tájékoztató módosításai

Az Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy bármikor módosítsa a jelen tájékoztatót. Az Adatkezelő adott esetben levélben vagy e-mailben és minden esetben a vonatkozó jogszabályok szerint tájékoztatja az ügyfeleket az ilyen módosításokról.

Általános szerződési feltételek

Szolgáltató adatai

Cégnév: Simon Tivadar e.v.

Székhely: 6400 Kiskunhalas, Szilády Áron utca 47

Levelezési cím, panaszkezelés: 6400 Kiskunhalas, Szilády Áron utca 47

E-mail: hafmin.info@gmail.com

Telefonszám: 06703471251

Weboldal: https://frissotthon.hu/

Nyilvántartásba vevő hatóság: Kiskunhalasi Önkormányzat

Nyilvántartási szám: 59443607

Adószám: 90283014-2-23

Képviselő: Simon Tivadar e.v.

Fogalmak

Áru: a Honlap kínálatában szereplő, eladásra kínált ingó dolog, beleértve a tartályban, palackban vagy más módon korlátozott mennyiségben vagy meghatározott űrtartalommal kiszerelt vizet, gázt és villamos energiát, valamint olyan ingó dolgot, amely digitális tartalommal vagy szolgáltatással összekapcsolt, és annak hiányában nem tudná funkcióját betölteni.

Digitális elemeket tartalmazó áru: olyan ingó dolog, amely digitális tartalmat vagy digitális szolgáltatást foglal magában, vagy ezzel kapcsolódik, és ezek nélkül nem képes megfelelően működni.

Digitális tartalom: digitális formában létrehozott vagy szolgáltatott adatok.

Felek: az Eladó és a Vevő együtt.

Fogyasztó: az a természetes személy, aki szakmai, önálló foglalkozási vagy üzleti tevékenységén kívül jár el.

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, amelyben az egyik fél fogyasztónak minősül.

Funkcionalitás: a digitális elemeket tartalmazó áru, digitális tartalom vagy szolgáltatás azon képessége, hogy a rendeltetésszerű funkcióit ellássa.

Gyártó: az Áru előállítója, vagy ha az EU-ba importált termék, az importőr, illetve bárki, aki az árun saját nevét, védjegyét feltünteti gyártóként.

Interoperabilitás: a digitális áru vagy szolgáltatás azon képessége, hogy együttműködjön olyan hardverrel és szoftverrel, amely eltér a megszokott használati környezettől.

Kompatibilitás: a digitális áru vagy szolgáltatás azon képessége, hogy átalakítás nélkül együttműködjön általánosan használt hardverrel vagy szoftverrel.

Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál.

Szerződés: az Eladó és a Vevő között a Honlap és e-mail kommunikáció útján létrejövő adásvételi megállapodás.

Tartós adathordozó: bármilyen eszköz, amely lehetővé teszi, hogy a fogyasztó vagy vállalkozás számára címzett adatokat a jövőben is hozzáférhető módon és az adat céljának megfelelő ideig tárolja és változatlan formában megjelenítse.

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek fizikai jelenléte nélkül történő szerződéskötésre, például internet, telefon, fax, katalógus vagy szabványlevél.

Távollévők között kötött szerződés: fogyasztói szerződés, amelyet távértékesítési rendszerben, a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül kötnek, kizárólag távollévők közötti kommunikációt biztosító eszközzel.

Vállalkozás: a szakmai, önálló foglalkozási vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.

Vevő / Ön: a Honlapon vásárlási ajánlatot tevő vagy szerződést kötő személy.

Jótállás: a fogyasztói szerződésekben a vállalkozás által a jogszabályi kötelezettségen túl önként vállalt, vagy kötelezően előírt garancia a szerződés megfelelő teljesítésére.

Vételár: az áruért és a digitális tartalom szolgáltatásáért fizetendő ellenérték.

Vonatkozó jogszabályok

A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

  • 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatásokról
  • 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
  • 10/2024. (VI.28.) IM rendelet a kötelező jótállás alá tartozó tartós fogyasztási cikkek körének meghatározásáról
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a szavatossági és jótállási igények intézésének eljárásairól
  • 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  • 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
  • Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2018/302 rendelete a területi alapú tartalomkorlátozás elleni fellépésről
  • Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) a személyes adatok védelméről
  • 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet az áruk, digitális tartalom és szolgáltatások szerződéses szabályairól

Árak

Az árak Ft-ban értendők. Az Eladó alanyi adómentes ÁFA értékesítés szempontjából, így az áraknak ÁFA tartalma nincs. Az árak tájékoztató jellegűek. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, a már megkötött szerződések esetében az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el.

Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft-os ár;
  • kedvezménnyel csökkentett ár, amely nem felel meg a feltüntetett kedvezményszázaléknak (például: egy 1000 Ft-os áru esetén, ahol a kedvezmény 20 %, helytelenül 500 Ft-ért kínált áru a helyes 800 Ft helyett);

Hibás ár feltüntetése esetén az Eladó felajánlja az áru valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. A Vásárló ez alapján eldöntheti, hogy megrendeli-e az árut a valós áron, vagy nem él ezzel a lehetőséggel, ebben az esetben a felek között nem jön létre szerződés.

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

Adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alapján.

Fogyasztóvédelmi eljárás

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál lehetséges. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Bírósági eljárás

Az ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Békéltető testületi eljárás

Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes, illetve az Ön által a kérelemben megjelölt Békéltető Testülethez fordulni. A békéltető testület eljárásának megindításához szükséges, hogy Ön előzetesen megkísérelje a vitás ügy rendezését az érintett vállalkozással.

A békéltető testület - kivéve, ha személyes meghallgatást kér - a meghallgatást online, személyes jelenlét nélküli, hang- és képi átvitelt egyidejűleg biztosító elektronikai eszköz útján tartja meg (online meghallgatás).

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, amely keretében köteles a békéltető testület felhívására határidőn belül válasziratát megküldeni. A fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a vállalkozásnak biztosítania kell egyezség létrehozására feljogosított képviselő részvételét a meghallgatáson. Az online meghallgatáson ez a képviselő köteles részt venni, személyes meghallgatás kérése esetén legalább online formában.

A Békéltető Testületekről további információk elérhetők itt: https://www.bekeltetes.hu

A honlap használata

Az Áru kiválasztása: A termékek kiválasztásához látogasson el webáruházunk főoldalára, vagy használja a főoldalon található menüt. A kívánt termékre kattintva közvetlenül a termék adatlapjára jut.

Kosárba helyezés: A termékoldalon a kosárba helyezéshez gombra kattintva adhatja hozzá termékét a kosárhoz.

Javasoljuk, hogy akkor is helyezze a terméket a kosárba, ha még nem biztos a vásárlásban. Így egy helyen áttekintheti és összehasonlíthatja a kiválasztott árukat. A kosár tartalmát egészen a megrendelés véglegesítéséig, a 'Vásárlás befejezése' gomb megnyomásáig szabadon módosíthatja: tetszés szerint árut adhat hozzá, eltávolíthat, vagy változtathatja a darabszámokat.

A Kosár megtekintése: Bármikor megtekintheti kosár tartalmát, ha a képernyő jobb felső sarkában lévő 'Kosár' ikonra kattint. A 'Kosárba teszem' gomb megnyomása után a kosár funkció automatikusan megjelenik, és a pénztár oldal kivételével bármikor elérhető. Ez a funkció fixen a jobb alsó sarokban helyezkedik el, hogy gyors és egyszerű hozzáférést biztosítson.

A kosár oldalán megjelenik a kiválasztott termékek árának összege, amely nem tartalmazza a szállítási és egyéb díjakat. A kosár tetején egy mutató jelzi, hogy milyen további vásárlás szükséges az ingyenes szállítás igénybevételéhez. Ha eléri ezt az összeget, a rendszer értesíti az ingyenes szállítás jogosultságáról.

Ha nem kíván több terméket hozzáadni, kattintson a 'Tovább a pénztárhoz' gombra, amely a pénztár oldalra irányítja, ahol folytathatja a vásárlást.

Vásárlói adatok megadása: A 'Tovább a pénztárhoz' gombra kattintva a pénztár oldalon még módosíthatja a termékek mennyiségét, vagy akár törölheti is azokat a mennyiség nullára állításával. Az oldal alján ajánlatokat talál, amelyeket jelölőnégyzet bepipálásával vehet igénybe. Promóciós kódot is megadhat a 'Van kuponod?

A pénztár oldalon a teljes vételár jelenik meg, beleértve a választott termékek árát és az esetleges további költségeket.

A vásárlás befejezéséhez meg kell adnia a keresztnevét, vezetéknevét, szállítási címét, telefonszámát és email címét. Ezután válassza ki a megfelelő szállítási és fizetési módokat. A szállítási módok mellett feltüntetésre kerülnek a költségek, míg a fizetési módoknál megjelenhetnek az esetleges extra díjak, illetve az adott opció választhatóságához kapcsolódó ajándék termékek.

A rendelés véglegesítése

Amennyiben meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt áruknak, és adatai helyesen szerepelnek, a „Vásárlás befejezése”gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről tett szerződéskötési ajánlatnak. Jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek.

A „Vásárlás befejezése” gomb megnyomásával Ön tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata - az Eladó ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után.

Az Eladó köteles megrendelése megérkezését elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben ez a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, mentesül az ajánlati kötöttség és a szerződéses kötelezettség alól.

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

Ön bármikor leadhatja megrendelését. Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő 48 órán belül e-mailben visszaigazolja az ajánlatot.

A szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó visszaigazoló e-mailje az Ön levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.

Át nem vett csomagok esetén követendő eljárásrend

Amennyiben a Vásárló nem veszi át a megrendelt és szállításra átadott Árut, és a jogszabályokban biztosított indoklás nélküli 14 napon belüli elállási szándékát sem jelzi az Eladó felé, megszegi az Eladóval kötött szerződést, amely alapján kötelezettsége az Áru átvétele és ezzel az Eladó teljesítésének elfogadása.

Ebben az esetben az Eladó megkísérli az Áru ismételt kiszállítását, amennyiben azt a Vásárlóval előzetesen egyeztetni tudja, de az ismételt kiszállítást szállítási díj fizetéséhez kötheti.

Ha az ismételt kiszállítás sikertelen, vagy a Vásárló megtagadja az együttműködést, az Eladó jogosult a Vásárlóval kötött szerződést a szerződésszegés miatt azonnali hatállyal felmondani, és a sikertelen ki- és visszaszállítás költségét kötbérként érvényesíteni.

A Felek a szerződés felmondására elfogadják a Vásárló által a rendeléskor használt e-mail címet, mint kommunikációs csatornát, és rögzítik, hogy a felmondás közlésének időpontja az, amikor a felmondó levél a Vásárló e-mail fiókjában hozzáférhetővé válik.

MPL futárszolgálat

Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőséget biztosítunk az MPL futárszolgálattal. Fizethet bankkártyával vagy készpénzzel is.

A kézbesítést kérheti lakcímére vagy akár munkahelyére, az MPL országos lefedettséget nyújt.

Az MPL Üzleti csomag esetén kétszeri kézbesítési kísérletet biztosítunk, amelyet az alapdíj tartalmaz.

Bővebb információ: https://www.posta.hu/kuldemeny_erkezese/haznal_torteno_csomagkezbesites

Teljesítési határidő

Fogyasztói szerződés esetén, eltérő megállapodás hiányában az Eladó a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legfeljebb 30 napon belül köteles az Árut a Vevő rendelkezésére bocsátani.

A megrendelésre vonatkozó általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított legfeljebb 30 nap. Ettől eltérő (de 30 napnál nem hosszabb) határidőről az Eladó az adott szállítási módnál tájékoztatást nyújt.

Az Eladó késedelme esetén a Vevő a 2013. évi V. törvény (Polgári Törvénykönyv) alapján jogosult eljárni.

Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés

Amennyiben Ön korábban már úgy rendelt Árut, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy az Áru nem kereste jelzéssel érkezett vissza az eladóhoz, az Eladó a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez köti.

Eladó visszatarthatja az Áru átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy az Áru árának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett Áru esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár és a szállítási díj összegét). Amennyiben az Áru ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés

Amennyiben Ön korábban már úgy rendelt Árut, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy az Áru nem kereste jelzéssel érkezett vissza az eladóhoz, az Eladó a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez köti.

Eladó visszatarthatja az Áru átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy az Áru árának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett Áru esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár és a szállítási díj összegét). Amennyiben az Áru ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

Hírlevél feliratkozás

Elsők közt értesülhetsz az akciókról, új termékekről és hasznos tippekről.

logo

"Hozd közelebb a természetet."

Gatium. Minden jog fenntartva.

Kövess minket itt is:

logo